RDS si asteptarea echipei tehnice 100 Mbps -> 500 Mbps
Am semnat contractul pe 19 Octombrie 2015 cu RDS-ul si de atunci astept echipa sa remufeze cablul si sa ma conecteze la switch-ul de viteza superioara.
Am mai sunat 1 data pana acum si atunci mi s-a spus ca nu voi achita noul pret pentru serviciu pana nu vine echipa.
Am sunat astazi iar si domnisoara a completat o cerere de urgentare.
Sunt curios ce inseamna urgentare la RDS, oare cate zile voi astepta?
Nu i-am zis ca sunt blogger, tocmai pentru a nu influenta rapiditatea.
In sediul RDS mi s-a spus ca dureaza cam 1 saptamana si jumatate pana vine echipa.
Au trecut peste 2 saptamani.
Ma asteptam la o rapiditate mai mare avand in vedere ca am totul de la RCS & RDS, cablu tv, telefonie mobila si internet fix si mobil.
Multe luni de zile am achitat 49 de lei cu TVA inclus pentru 100 Mbps si un stick de net wireless cu 10 GB trafic inclus iar acum m-am desteptat ca vreau 500 Mbps si sa beneficiez de noul pret, 45 lei TVA inclus si net cu stick RDS la 5 GB trafic inclus (trafic nelimitat, dar dupa traficul inclus consumat scade viteza la maxim 128 kbps).
Sunt multumit de RDS, daca nu as fi fost nu as fi crescut viteza insa se misca cam greu cand vine vorba de schimbat viteza abonatilor conform contractelor (modificari de viteza), cel putin in cazul meu.
Lasă un răspuns