RCS-RDS ma AMENINTA cu suspendarea serviciului si cu plata dublului taxelor de interconectare
RCS-RDS ma AMENINTA cu suspendarea serviciului si cu plata dublului taxelor de interconectare, deoarece generez un trafic national care nu este conform unei utilizari normale a serviciului de telefonie, asta daca continui ca pana acum.
Ce este aia utilizare NORMALA dragilor?
30 minute pe zi si de preferat toate in RCS-RDS?
NU scrie asa ceva in contract.
Si ca vor factura acest trafic cu dublul tarifului de interconectare.
Draga RCS-RDS, dvs. uitati ca abonamentul este NELIMITAT.
Cate minute sunt intr-o luna, 4000 minute si eu le-am depasit cu ~5000 minute vorbite (ar fi fost putin ilogic, atunci cretinul (adica eu) ar fi facut ceva si ar fi vorbit mai mult decat este posibil)?
Nu dragilor, in 30 zile sunt 43200 minute.
Anul trecut am vorbit pe numarul meu (celelalte 2 au alti utilizatori) cred ca in jur de 3000 minute in fiecare luna, pe plan national.
Amenintarea a fost trimisa doar pe numarul utilizat de mine.
Daca nu va tine sa oferiti la 3 euro si ceva nelimitat, puteti mari preturile pe plan national, insa asta nu inseamna ca va garanteaza in vreun fel ca nu voi rezilia eu contractul sau contractele.
Stiti foarte bine ca aveti probleme cu infrastructura pe plan national, eu am sute de inregistrari cu sunetele care se aud in loc de vocile interlocutorilor, doriti sa le auziti pe youtube? Un colaj cu ora-minutul si cateva detalii ar da bine, ca publicitate negativa.
Si problemele sunt si cand comunic cu persoane din aceeasi localitate cu mine, Craiova si ele folosind tot RCS-RDS, telefonie mobila.
Eu unul am suficient timp sa merg si in instanta daca e cazul si are si cine sa ma reprezinte.
Voi aveti chef sa pierdeti un proces?
Nu puteti ameninta un utilizator pentru ca vorbeste prea mult la telefon, sa vorbeasca mai putin ca sa va genereze voua costuri mai mici.
Daca nu va tine sa oferiti NELIMITAT, atunci pune-ti frumos 500 minute in alte retele sau 1000.
Daca folositi ABONAMENTE NELIMITAT la un pret care nu va genereaza profit, imi miroase a pret de dumping, care are ca scop scoaterea concurentei de pe piata si este ilegal in unele tari, poate chiar si in Romania.
Foarte probabil abonamentul meu pe care am vorbit in jur de 5000 minute pe plan national, majoritatea in alte retele, nu va genereaza profit, daca eu achit 3 euro si ceva, asa ca v-ati gandit voi sa ma intimidati, poate fraierul va vorbi mai putin.
Unul din celelalte 2 abonamente nu depaseste cred ca niciodata 900-1000 minute consumate, iar celalalt se incadreaza cam intre 2000-3000 minute consumate lunar pe plan national.
Nu, fraierul nu va vorbi mai putin, va vorbi atat cat vrea (cat are nevoie).
Nu am luat acest abonament ca sa ma presati voi sa vorbesc mai putin atat timp cat ati promovat produsul ca NELIMITAT, in contract scrie NELIMITAT si mi s-a confirmat verbal ca este NELIMITAT.
Si nu am retard psihic, sa initiez apeluri, uzand bateria smartphone-ului, daca nu am nevoie sa comunic cu acele persoane! – Asta ca sa va generez voua vreun cost aiurea.
5000 minute arata ca nu vorbesc si cand dorm (daca ne uitam si pe tabelul cu orele apelurilor), desi ar putea vorbi si altcineva la telefon si atunci, daca l-as da unui prieten de exemplu care are rude in Europa
In contract nu scrie ca doar eu trebuie sa utilizez un anumit abonament.
Daca as fi utilizat numarul de telefon in vreun interes de serviciu, sa fac call center cum am auzit ca au facut unii as fi inteles nemultumirea RCS-RDS, pe sistemul e contract pe persoana fizica, nu pe persoana juridica si il folositi pentru a scadea costurile angajatorului (deci acesta sa scoata banii multi, nu sa ne faca noua costuri aditionale), sunand sute sau mii de persoane.
In caz de proces se gasesc destule capete de acuzare incat din punct de vedere financiar as cauza o gaura mult mai mare RCS-RDS, ca sa nu mai vorbim de daunele de imagine, care ar duce probabil la mai putine abonari la reteaua RCS-RDS si unii clienti ar putea refuza prelungirea abonamentelor.
Asta este, sunt un client care vorbeste foarte mult la telefon, nu este o infractiune.
Puteti sa imi faceti ceva vraji, poate fac cancer la creier si scapati de mine. :))
Pana sa fac abonamentele la RCS-RDS foloseam VODAFONE si aveam NELIMITAT in retea si acel NELIMITAT chiar functiona extrem de bine, in sensul ca nu aveam numeroasele probleme care sunt pe RCS-RDS, plateam 5-7 euro la cartela, dar vorbeam cate mii de minute voiam, fara sa vad vreo amenintare cu suspendarea serviciului.
Nu este vina mea ca infrastructura RCS-RDS lasa de dorit si astfel ajung sa imi sun cea mai buna prietena mai mult pe Vodafone.
Si in acest moment pe site-ul RCS-RDS scrie asa:
„Digi Mobil Optim Nelimitat
Beneficii:
NELIMITAT convorbiri in ORICE retea nationala, fixa sau mobila
NELIMITAT convorbiri internationale in principalele retele fixe din UE, SUA, Canada si China si 3000 de minute convorbiri internationale in principalele retele mobile din SUA, Canada, China si UE*
NELIMITAT internet mobil
– viteze de pana la 21,6 Mbps, negarantate, pentru traficul pana la 5GB in reteaua 3G
– viteze de pana la 150 Mbps, negarantate, fara limita de trafic – in reteaua 4G(2)
Promotional, aplicatia SVOD Digi Play fara costuri suplimentare pana in 12.2016.”
Pe partea de Internet si televiziune stati foarte bine si la preturi si la calitate, insa partea cu telefonia nu prea v-a iesit.
Nici macar la ce este la sfarsitul paginii nu exista vreun asterix care sa spuna ca NELIMITAT-ul inseamna un anumit numar de minute.
Lasă un răspuns